Hälytysvalvonta

Responda 113 Hälytyskeskus ottaa vastaan tietoa erilaisista hälytysjärjestelmistä mm. rikosilmoitin- , kulunvalvonta-, LVIS-, palovaroitinjärjestemistä. Hälytykset voivat liittyä rikoksiin, kylmälaitteisiin, kosteusantureihin tai vaikka hisseihin.

Hälytyksen saadessaan hälytyskeskus alkaa välittömästi ennalta sovittuihin toimenpiteisiin ja ohjeistaa vartijan matkaan. Vartijan saapuessa kohteelle vartija tekee hälytyskeskuksen antamat tehtävät sekä lisähavaintoja.

Asiakaspalvelukeskus ottaa vastaan noin 43 500 hälytystehtävää sekä  puheluita noin 37500 kuukaudessa. Puheluiden keskimääräinen vastausaika on 12 sekuntia. Keskus on pohjoismaiden modernein 24/7 toimiva operatiivinen keskus.

hake.jpg

Myynti/lisätiedot: info(at)papsec.fi, mikko.pappi(at)papsec.fi tai 040- 416 7123